Wat doet 1voud Arbo

Wat doet 1voud Arbo?

Verzuim. Het is een lastig onderwerp dat altijd ongelegen komt. Voor u het weet zit uw medewerker wekenlang ziek thuis. En dan is er ook nog de Wet Verbetering Poortwachter. Met hulp van arbodienst 1voud Arbo houdt u het ziekteverzuim binnen uw organisatie onder controle. We zorgen ervoor dat u aan de regelgeving voldoet, geven advies en zijn uw deskundige sparringpartner. Met elkaar doen we er alles aan om uw medewerker snel weer aan het werk te krijgen. 

U bepaalt zelf op welke manier u van onze hulp gebruikmaakt. 

Optie 1:
Optie 1:

1voudig geregeld Basis

Binnen uw organisatie zijn de verzuimcijfers laag. Maar wanneer zich ziekte voordoet, wilt u de juiste stappen zetten. Uw vaste casemanager onderhoudt vanaf de eerste verzuimdag contact met uw medewerker. U heeft direct inzicht in de situatie en kunt daarop inspelen. Grote kans dat uw medewerker binnen twee weken de handen weer uit de mouwen steekt. Blijkt dat niet het geval? Dan begeleiden we u bij de vervolgstappen, geheel volgens de Wet Verbetering Poortwachter. Voor deze vervolgstappen brengen we onze uren in rekening.

Optie 2:
Optie 2:

1voudig geregeld Plus

Grip op uw verzuimkosten, daar bent u naar op zoek. Bij 1voud Arbo betaalt u jaarlijks een vast bedrag per medewerker. In ruil daarvoor bewaken we proactief het verzuim. Vanaf de eerste ziektedag blijven we met de medewerker in contact, waarna hij of zij binnen twee weken vaak weer op de werkvloer verschijnt. Gebeurt dit niet, dan doorlopen we de stappen die de Wet Verbetering Poortwachter voorschrijft. Gedurende dit traject hebben we oog voor wat iemand wél kan. Zo beperkt u het ziekteverzuim en houdt u tegelijkertijd grip op de kosten. Kan niet beter, toch?

Optie 3:
Optie 3:

1voudig Geregeld Uitgebreid

Op voorhand weten wat u betaalt aan reguliere ziekteverzuimbegeleiding? Bij 1voud Arbo betaalt u jaarlijks een vast bedrag per medewerker, waarin naast uitgebreid casemanagement de spreekuren van de arts zijn inbegrepen. Uw vaste casemanager staat in nauw contact met u en uw medewerkers om ziekteverzuim te voorkomen of te beperken. Bij verzuim heeft de casemanager vanaf de eerste dag contact met uw verzuimende medewerker en begeleidt u (en uw medewerker) bij het zetten van de benodigde stappen volgens de Wet Verbetering Poortwachter. U heeft grip op uw verzuimkosten en kunt rekenen op een pro-actieve partner die haar uiterste best doet om verzuim te voorkomen danwel te beperken.

Let's make your people feel good! Zo 1voud(ig) is het!